Tuesday, January 5, 2010

"BUAT BAIK LAMA2 ORG PIJAK KEPALA"

huhuh.. dekat 15 menet aku dok termenong kat depan laptop nih.. cari idea apa nak ni di citer kan kali ni.. da lama betul rasanya aku tak cerita ape2 kat dalam blog nih.. bz sangat kunon kat facebook.. mafia wars laa farmville laa fishville laa.. x cukup akaun sendiri... akaun mem pun aku bantai mainkan gak..

malam ni jiwa agak kacau gak.. org yang aku anggap rapat ngan aku.. x la rapat cam yang aku sangka.. kadang2 aku tefikir.. sape kawan aku yang sebenar-benarnya??? aku ada kawan ke? atau kawan yang x ada aku? xpe lah. nak wat camne.. mungkin aku yang salah.. selalu mengharapkan org lain buat benda yang sama atas apa yang aku dah buat untuk diorang.. org kata "buat baik org suka" ye ke? aku rasa cam "buat baik nanti org pijak kepala" ada la.. time2 camni aku rasa rindu ngan member2 masa kat seri kembangan dulu.. semua straight to the point.. x suka cakap x suka.. kalau ada wat salah sound je.. walau pun lazer.. tapi selamber.. tiba2 gua teringat kat aih, apiz, wan kecik, somak, adi cikgu, adi keeper, cikgu zaini, cikgu mie(not really a cikgu), ja'pa, abe we burger kalo ada nama yang aku masukkan dalam ni sori r.. lame x jumpa korang.. ilang ingatan dah aku.. aku rasa life aku masa kat seri kembangan dulu.. walaupun susah.. tapi life is simple.. pk pasal pegi keje, balik men bola, lepak wan maju n tido.. sempoi.. x de nak pk masalah yang ngarut2 nih.. pura2 baik depan kita.. tapi belakang... macam2 benda yang di katakan.. pastu kalau ada apa2 hal.. lebih suka cakap belakang2.. bila x campur org.. diorang kata sombong, kera sumbang n macam2.. tapi bila da campur org macam2 plak yang di katanya.. tu la aku kata "buat baik lama2 org pijak kepala" adoihhh tensen la.. rasa cam nak start kete pastu hambat masuk hiway je... tp skang kete plak problem.. kes bagi org pinjam la gak.. da hantar pomen check belting.. tapi dia kata belting ok.. cuma skru je longgar.. so dia ketatkan.. tapi sehari je ok.. pastu jadi balik lagi teruk plak tu... huhuu.. ni la dia... da bagi pinjam x reti jaga.. x bagi pinjam langsung x mo kawan... camni punya kes ada.. x pe la nak wat camne.. da nasib...

huhuh.. yang pasti aku kat sini aku x ade kawan macam masa aku kat seri kembangan dulu.. aku minat men bola.. masa kat sana sanggup kena marah ngan bos pasal x nak ot.. nak men bola punya pasal.. hahah ja'pa pun same.. kunon nak ot pastu lari.. punya la semangat nak bola.. tapi kat sini... ramai kaki bola.. tapi bebudak.. dalam kepala otak ingat diri star.. dapat bola nak golek semua... xtau nak men teamwork.. bosannnn... ada plak yang suh jadi management je.. uruskan budak je.. aaaaa!!!! gua muda lagi la... gua masih nak men bola lagi... ada plak nak suh gua tulis blog.. bawak barang. bawak budak.. jadi dreba....... wut de hell?? gua dapat ape? dapat laaa mi goreng n penat... t-shirt pun tarakkkk.... sebab tu bila kat sini minat gua nak men bola jadi hilang... smpai berat badan pun da naik dari 63.5kg ke 69kg... mana kan tidak.. keje pegang pen n pegang cop je.. sesekali ada la kena tolong2 angkat... nak men pgpong kat opis.. main nak.. tapi bila gua buat2 malas nak beli bola.. terus tutup meja!! ape kesssss

huiii dah la dulu.. banyak plak yang terluah kat dalam blog nih.. cam jadi tempat luah perasaan plak...

adiossss
Danny Morello

1 comment:

yattts said...

idup mmg mcm tu.. sbr je.. n buat xtau sudah..